مقالات

بهترین راهکار برای تمیز کردن سنگ کف

سنگ کف ساختمان

ممکن است تمیزکردن سنگ کف ساختمان به خصوص سنگ کف آشپزخانه برای همه ما موضوع کاربردی و مهمی باشد.شاید سنگ‌ها به درستی تمیز نشوند و یا لک ها به خصوص لک های چربی روی سنگ‌ها بماند (به خصوص سنگ های تیره رنگ مانند سنگ لاشتر)، بعضا به هنگام تمیزکردن سنگ ممکن است رد دستمال یا مایع تمیزکننده روی سنگ بماند.

در ابتدا باید محل آلوده را جارو کنید به این منظور از هر دو جارو دستی و برقی میتوان استفاده کرد ولی باید به این موضوع دقت کنید که از جارو های بسیار زبر و خشن استفاده نکنید زیرا ممکن است به سنگ کف ساختمانتان آسیب وارد کند.

برای تمیزکردن سنگ کف ساختمان میتوان به پاک کننده های ملایم و خانگی به عنوان یکی از بهترین روش ها اشاره کرد.

همچنین باید به این نکته توجه کرد که در این شوینده ها از مواد خیلی ساینده و قوی استفاده نشده باشد.

برای این کار میتوان از  ۱/۴ پیمانه صابون گیاهی به همراه حدود ۴ لیتر آب استفاده کرد یا ۱/۴ پیمانه مایع ظرفشویی را با ۴ لیتر آب مخلوط کنید و سپس سنگ های خود را با این محلول تمیز کنید.

بعد از شستشو محل را با آب خوب تمیز و سپس خشک کنید.

تمیز کردن سنگ هایی که به منظور سنگ کف استفاده میوشند مانند سنگ لاشتر و سنگ مرمر و سنگ گرانیت برای ما بسیار حائز اهمیت میباشد زیرا زیبایی و بهداشت خانه را بسیار تحت تاثیر خود قرار میدهد و همچنین در بعضی موارد ممکن است باعث لیزخوردن و لغزندگی آنجا شود.

همچنین برای تمیزکردن سنگ های چرمی مانند سنگ مرمریت لاشتر چرمی میتوان از روش هایی که گفته شد در بالا استفاده کرد.

کیفیت و نوع سنگ استفاده شده تاثیر بسیار زیادی در روند فرسایش سنگ به هنگام تمیزکردن و براق کردن آنها دارد و همیشه قیمت بسیار بالای سنگ نشان دهنده کیفیت بالای آن سنگ نمیباشد ، برای خرید بهترین کیفیت سنگ با مناسب ترین قیمت و متنوع ترین انواع سنگ متناسب با هر سلیقه ای به سایت نمادین مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *